Vacatures customer care medewerker optiek

Klantgerichte kansen voor jou als customer care medewerker

VACATURES

pexels-cottonbro-studio-9834550

Customer service medewerker Antwerpen

Deze kandidaten gingen je voor:

De eyematch werkwijze

In 5 stappen naar je nieuwe job

stap 1:

kennismaking

Via een bericht of telefoongesprek maken we kort kennis met jou en luisteren we naar je behoeften. Nadien prikken we samen een datum voor een online diepte-interview. Wat denk je, tijd voor een babbeltje?

stap 2:

online diepte-interview

Allright, we gaan direct aan de slag! Tijdens een grondig gesprek leren we je écht goed kennen. We bespreken wat jij waardevol vindt in een job en hebben het over jouw toekomstplannen.

stap 3:

Voorstelling vacatures

Niet alleen stellen we je meteen enkele optiekvacatures voor, maar we selecteren ook de jobs waarvoor jij wil gaan. Vervolgens stellen we jouw profiel voor aan de werkgever en leggen we het sollicitatiegesprek vast.

stap 4:

Sollicitatiegesprek(ken)

Let’s go! Tijdens het sollicitatiegesprek overtuig je de werkgever van je kwaliteiten én krijg je de kans om al jouw vragen te stellen. Bovendien voel je zelf aan of er een klik is. Nadien contacteren we jullie beiden om te horen hoe het gesprek verliep.

stap 5:

Match

Yes, it’s a match! De werkgever bezorgt je een contractvoorstel. Als je dit wenst, overlopen we het samen, zodat je er zeker van bent dat jij krijgt wat je verdient. Akkoord met het voorstel? Proficiat met je nieuwe job!

Dé Eyematch troeven

veelgestelde vragen

Vacature Customer Care medewerker in de optiek: wat houdt een job als customer care medewerker juist in?

Als customer care medewerker treed jij op als dé expert in het product van de fabrikant

Je staat de klanten telefonisch te woord, adviseert hen in de keuze van hun order en volgt de orders mee op.  Een administratieve en informatieve functie dus. 

Afhankelijk van de customer care vacature zal je instaan voor een bepaald product waarin je expert dient te worden.  Intern wordt er een opleiding voorzien voor deze functie.

Neem gerust contact met ons op

Ervaring als customer care medewerker in de optieksector is mooi meegenomen maar geen must. 

De juiste vaardigheden zijn wel van belang. Klantvriendelijk, professioneel en leergierig maakt jou geschikt voor deze job. 

Een diploma of getuigschrift is geen vereiste voor deze vacature. Natuurlijk is een sterke interesse in de optieksector van groot belang om een top customer care medewerker te worden.  Afhankelijk van het gebied waarin jouw klanten zich bevinden, zal je ook een aantal talen dienen te spreken. Zoals Frans en Engels. Hiervoor wordt intern een opleiding aangeboden.

Eyematch biedt een uitgebreid aanbod aan customer care medewerker vacatures

Zowel jobs als customer care medewerker bij glas, lenzen en apparatuur fabrikanten.  Als ook jobs bij groothandels in monturen, bedrijven in marketing en bedrijven die optiek programma’ s aanbieden. 

Of je nu streeft naar een betere balans tussen werk en privé, een verschuiving in je takenpakket of je professionele carrière een boost wil geven. Bij Eyematch gaan we samen op zoek naar de customer care medewerker vacature die helemaal bij jou past.

meet the team

Hi, wij zijn Alice en Hilde. Jouw recruitersduo gespecialiseerd in de optieksector. Onze passie? Jou als kandidaat begeleiden naar een fantastische job als customer care medewerker in de optiek. Gegarandeerd eentje die volledig aansluit bij jouw behoeften

Want zeg nu zelf: elke dag fluitend naar je werk gaan is zalig 🙂  

Ben je klaar voor de volgende stap in je carrière?

geen idee waar te beginnen of wil je graag meer info over een optiekvacature?

Boek hier een online kennismaking en we helpen je graag verder.